Комунікаційний супровід Міністерства Охорони Здоров'я України

У період пандемії COVID-19 команда Інституту когнітивного моделювання займалася комунікаційним супроводом Міністерства охорони здоров’я України.

> 3 500 000 підписників

  • 20 березня 2020 року створено авторизовану Viber-спільноту «Коронавірус_інфо».
  • За 3 дні спільнота стала найбільшою в Україні та в розпал локдауну налічувала більше учасників, ніж топ-5 Viber-спільнот України разом узятих.

> 870 000 підписників

  • Telegram-канал «Коронавірус_інфо» в розпал локдауну був першим за популярністю та другим за цитованістю серед державних каналів комунікації.
  • Він мав у 6,7 раза більше підписників, ніж популярні Telegram-канали державного сектору разом узяті.

Основні етапи

Медіа-аудит

Створення та розбудова релевантних каналів комунікації

Offline активності

Всеукраїнська кампанія #Підтримуюлікарів

Під час боротьби з пандемією коронавірусної хвороби на передовій були медики. Вони ризикували своїм здоров’ям заради безпеки мільйонів українців, рятуючи пацієнтів 24/7. 

Для підтримки лікарів було запущено кампанію #Підтримуюлікарів, символом якої стала червона стрічка з вузликом — уособлення єднання та солідарності з українськими медиками. Червона стрічка єднає українців і лікарів в одну лінію підтримки.

Мультфільми для дітей

Дитячий телеканал ПЛЮСПЛЮС і МОЗ України запустили мультфільм із порадами про те, як поводитися малечі під час карантину через COVID-19.

Разом із героями Трикутею, Квадриком і Кружком діти дізнавалися, як легко «озброїтися проти вірусу».



Колаборації

Інфографіки

Понад 20 інфографік

2 040 615 охоплення

Чатбот

Для надання актуальної інформації про коронавірусну хворобу, верифікованої МОЗ України, було запущено чат-бот «Іван Маск». Зокрема, через чат-бот можна було дізнатися статистику захворюваності, оновлену інформацію про карантинні обмеження, гарячі лінії, на які можна дзвонити одразу зі смартфона, отримати поради, як захистити себе, близьких та як діяти в різних ситуаціях, пов’язаних із коронавірусною хворобою, згідно з протоколами МОЗ.

За час роботи Інституту з МОЗ:

(з 5 березня 2020)

  • збільшилася поінформованість громадян про роботу уряду;
  • зменшився страх глобальної епідемії;
  • збільшилася обізнаність про основні способи профілактики інфекції;
  • зменшилася кількість звернень за номером 103, коли така допомога не потрібна.

Співпраця:

  • Uber безкоштовно перевозив працівників медичної сфери в 7 містах
  • ОККО профінансувала 20 тисяч перевезень лікарів
  • lifecell надав безкоштовний зв’язок і мобільний інтернет медпрацівникам
  • ROZETKA доставляла продукти харчування та побуту
  • Google безкоштовно допомагав інформувати населення

За період співпраці Інституту когнітивного моделювання та Міністерства охорони здоровʼя України вдалося збільшити* обізнаність українців із засобами профілактики вірусних інфекцій.

* Про це свідчать результати панельного соціологічного дослідження компанії Gradus «Ситуація щодо коронавірусу в Україні». До панелі входять респонденти віком 18-60 років, представники усіх регіонів України, що проживають у населених пунктах із більше ніж 50 тис. людей. Три хвилі дослідження були проведені 2 лютого, 7 березня та 15 березня 2020. Польовий етап третьої хвилі тривав з 15 по 16 березня. Вибірка опитування — 873 респонденти, response-rate — 47,8%. Форма опитування — онлайн-анкетування.

Соціальні мережі проекту