#ЗалишайсяСвідомим: в Україні запустили соціальну кампанію про правила безпеки під час послаблення карантину
Інститут когнітивного моделювання спільно з Товариством Червоного Хреста України, StarLightMedia і Міністерством охорони здоров’я України створив серію відеороликів, присвячених правилам поведінки під час послаблення карантину
У новому відеопроєкті зіркові ведучі привертають увагу до простих правил, які можуть урятувати тисячі життів під час адаптивного карантину.
«Обізнаність населення з правилами профілактики інфікування коронавірусом — це один з важливих інструментів боротьби з СOVID-19. Нині вже очевидно, що відсутність інформації та міфи, які породив коронавірус, спонукають людей нехтувати правилами безпеки», — вважає СЕО Інституту когнітивного моделювання Світлана Павелецька.
Наразі ж Україна встановила черговий антирекорд за кількістю нових випадків COVID-19. МОЗ укотре закликало громадян дотримуватися рекомендацій щодо профілактики поширення хвороби: користуватися масками, антисептиками, не порушувати соціальної дистанції. Це дозволить стримати інфікування коронавірусом, а також зменшити показник госпіталізації хворих на COVID-19 та навантаження на медиків.
«Якби населення України було широко обізнане зі шляхами поширення СOVID-19, профілактикою інфікування, думаю, не було б такого масового ігнорування рекомендацій МОЗ. Тому наш проєкт спрямований на заповнення прогалин в обізнаності українців щодо коронавірусу й небезпек, які він несе здоров’ю людей», — каже співзасновник Інституту когнітивного моделювання Віктор Березенко.
У відео телеведуча Олена Фроляк розповідає про безпечне користування громадським транспортом, Олександр Педан — про заняття спортом під час адаптивного карантину, актор Олександр Бережок — про безпечний відпочинок на пляжі, а Григорій Решетник — про прогулянки на свіжому повітрі.
«Якщо є настрій покататися на гойдалках, не торкайтеся обличчя. Покидаючи майданчик, обов’язково обробіть руки антисептиком. Простежте, щоб діти зробили те саме», — радить глядачам телеведучий Григорій Решетник.
Перші відеоролики кампанії вже доступні за посиланнями: